گارانتی دستگاه لیزر تیتانیوم

گارانتی دستگاه لیزر تیتانیوم

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است که در کلینیک‌ها و مراکز لیزر از آن استفاده می شود و هم رضایت مراجعه کننده و هم رضایت اپراتور و کلینیک دار را جلب کرده است . کیفیت بالای این دستگاه سبب شده تا پزشکان و مراکز زیبایی روی لیزر تیتانیوم بیاورند با خرید این دستگاه سه طول موج خدمات با کیفیت و اثربخشی را به مراجعه کنندگان خود ارائه بدهند . همینطور افرادی که به دنبال رهایی از دست موهای زائد خود هستند نیز کلینیکی را انتخاب می کنند که لیزر سوپرانو تیتانیوم را داشته باشد تا از عدم برگشت مو بعد از لیزر مطمعن باشند .

اما همین استقبال بسیار بالا باعث می شود تا دستگاه هر روز برای مدت طولانی‌ای فعالیت کند و تقریبا از صبح تا شب روشن باشد و درگیر شات زدن روی مراجعه کننده باشد . البته که لیزر سوپرانو تیتانیوم از قطعات و طراحی فوق العاده ای بهره می برد اما بهرحال باید احتمال به وجود آمدن مشکل را برای دستگاه در نظر گرفت . نکته حائز اهمیت برای پزشکان یا سرمایه گذارانی که می خواهند کلینیک تاسیس کنند و دستگاه لیزر خریداری کنند این است که حتما نسبت به گارانتی دستگاه لیزر تیتانیوم حساست نشان دهند .

بسیاری از شرکت هایی که اقدام به فروش تجهیزات زیبایی مانند لیزر موهای زائد می کنند متاسفانه دارای پشتوانه فنی و علمی قوی‌ای نیستند و همینطور قطعات یدکی دستگاه را ندارند که اگر مشکلی پیش بیاید بتوانند تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشند که باعث می شود تا لیزر شما برای چندین روز از خدمت رسانی جا بماند . که این موجب لغو شدن نوبت های شما و از دست رفتن اعتبار کلینیک شما می شود و در نتیجه شاهد کاهش درآمدزایی شما می شود .

شرکت نیوان مد که متشکل از تیم فنی از رشته های مهندسی پزشکی و الکترونیک و دیگر رشته های مرتبط می باشد اقدام به ارائه گارانتی دستگاه لیزر تیتانیوم کرده است . فرایند تیم نیوان به این شکل است که با بستن قرارداد با شرکت های مختلف واردکننده می تواند به طور تضمینی گارانتی و خدمات پس از فروش انواع دستگاه های لیزر موهای زائد مخصوصا سوپرانو تیتانیوم را ارائه دهد تا در ایران یک تیم مجرب و با دانش تجهیزات شما را ساپورت فنی کند .

تامین قطعاتی مانند لیزر بار , بورد دستگاه , پاورساپلای , ال سی دی و فیلتر دستگاه توسط نیوان مد همواره صورت می پذیرد و اگر نیاز به تعویض هر کدام یک از قطعات لیزر تیتانیوم دارید فقط کافیست با تیم متخصص ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای کمک به شما خدمتتان برسند  .

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم نیاز به شناخت قطعات و ابزار خاصی دارد که تیم فنی ما با چندین سال کار و تجربه در امر تعمیر تجهیزات پزشکی و زیبایی هم به شناخت قطعات اشراف دارد و هم تمامی ابزار مورد نیاز تعویض و تعمیر را دارد تا خدمت رسانی گارانتی تیتانیوم را به در سریع ترین حالت و بهترین کیفیت ارائه دهد .

 

چرا باید گارانتی لیزر تیتانیوم را به ما بسپارید ؟

با بالا رفتن فروش دستگاه لیزر تیتانیوم توسط شرکت هایی که نمی توانند گارانتی و خدمات پس از فروش آن را تامین کنند باعث شد تا تیمی را دور هم جمع کنیم که هر کدام دارای تخصص خاصی هستند تا شاهد این باشیم که اگر دستگاه شما با مشکلی رو به رو شد یا بعنوان مثال خاموش شد ما بتوانیم خیلی سریع عیب یابی کنیم و در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را بدون مشکل به شما برگردانیم .

گارانتی لیزر تیتانیوم جزو نکات بسیار مهمی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید و اگر شرکتی توانایی گارانتی دادن به شما را نداشته باشد از آن شرکت بخواهید تا تجهیزات خود را زیر قراردادهای نیوان مد بیاورد تا اگر در دوره گارانتی برای دستگاه خرابی‌ پیش آمد تیم با دانش و مجرب ما طرف شما باشند .

در این شرایط خیال شما کاملا راحت است زیرا شرکت نیوان مد چندین سال است که ارائه دهنده خدماتی همچون گارانتی کردن تجهیزات و همینطور تعمیر و تعویض قطعات است و روزانه قطعات لیزر تیتانیوم را تعویض و تعمیر می کند و دستگاه سالم را به هر نقطه‌ای از ایران ارسال می کند .

 

نمایندگی تعمیرات لیزر تیتانیوم در استان ها

یکی از دلایلی که نیوان مد می تواند در سریع ترین حالت ممکن برای گارانتی لیزر تیتانیوم خدماتی از قبیل تعویض سورس لیزر و ... را به شما ارائه بدهد این است که در اکثر استان ها نمایندگی تعمیرات کوهرنت آمریکا را دارد و اگر سر هندپیس لیزر شما سوخته است یا شات نمیزند و یا شات میزند اما انرژی و خروجی ای ندارد تنها با مراجعه به نمایندگی های ما در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با تماس گرفتن با کارشناسان ما از آن ها نزدیک ترین نمایندگی را بخواهید و با خیال راحت دستگاه خود را دست ما بسپارید و بعد از تعمیر آن , تحویل بگیرید .

توجه داشته باشید که همه‌ی اپراتور های ما که در شعب مختلف استان‌ها حضور دارند قبل از هر چیزی زیر نظر اساتید زبده نیوان مد آموزش دیده اند و بعد از گذراندن چندین و چند آزمون کتبی و عملی توانسته اند نمایندگی بگیرند .

نمایندگی‌های ما در مراکز استان‌ها کاملا تحت پوشش نیوان مد هستند از تامین قطعات گرفته تا تست نهایی دستگاه بعد از تعمیر و استفاده از گارانتی لیزر سوپرانو تیتانیوم برند آلما همینطور تمامی قطعاتی که هنگام تعمیر تعویض یا تعمیر کرده اند به صورت اتوماسیون با دفتر مرکزی ما چک می شود و کارشناسان آنلاین ما تمام طول تعمیر را نظارت می کنند  . این باعث می شود تا خیال شما از بابت تعمیر و تعویض قطعات راحت باشد و بدانید که نیوان مد همه جوره مراقب امانتی شما می باشد .

 

سرویس دوره‌ای لیزر تیتانیوم

یکی از نکات بسیار مهمی که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه لیزر تیتانیوم می شود سرویس دوره ای منظم برای دستگاه است که باعث می شود تا اگر در هنگام استفاده از آن اشتباهی دارید برطرف شود و دوما با چک کردن دستگاه از درست کار کردن آن مطمعن شویم و در نتیجه شاهد افزایش طول عمر دستگاه باشیم .

اگر دستگاه شما تحت پوشش گارانتی نیوان مد باشد یکی از خدمات ما همین سرویس دوره‌ای لیزر تیتانیوم می باشد که بسته با موقعیت مکانی تقریبا هر 3 ماه یکبار به صورت حضوری اتفاق میفتد و علاوه بر این به صورت مجازی نیز ارتباط خواهیم داشت تا مشکلی برای دستگاه پیش نیاید .

دستگاه شما در کارتابل اتوماسیون شرکت ثبت می شود و پس از هر دوره سرویس تمامی اطلاعات در آن ثبت می شود تا حتی زمان تعویض آب دستگاه نیز به شما یادآوری شود .

همانطور که گفته شد سرویس دوره‌ای جزو چک لیست‌های اصلی گارانتی لیزر تیتانیوم می باشد که باید بسیار جدی گرفته شود تا هم به دستگاه فشاری نیاید و همینطور خرابی دستگاه منجر به آسیب رسیدن به پوست و زیبایی و سلامت هموطنانمان در هنگام لیزر کردن نشود .

 

نصب و راه اندازی دستگاه لیزر تیتانیوم

متاسفانه بعضی از شرکت‌ها حتی برای نصب دستگاه نیز کارشناس نمی فرستند که باعث نصب و راه اندازی اشتباه دستگاه می شود و ممکن است خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنید به دستگاه آسیب برسد اما دستگاه هایی که تحت گارانتی شرکت نیوان مد به فروش می رسند یک پروسه کامل نصب و راه اندازی دارند .

موعد تحویل دستگاه لیزر تیتانیوم برند آلما یک تیم از کارشناسان ما بهمراه دستگاه خدمت شما می رسند تا علاوه بر راه اندازی تخصصی و اصولی به شما نحوه نگهداری در شرایط معمول و همینطور در شرایط خاص مانند تعطیلات بلند مدت را نیز آموزش بدهند .

که این راه اندازی و آموزش‌ها باعث افزایش طول عمر دستگاه و کمتر شدن ضریب خرابی قطعات دستگاه می شود تا شما کمتر به تعمیر دستگاه و یا تعویض قطعات آن احتیاج پیدا کنید . پس از آموزش های اولیه و نصب دستگاه تمام تاییدهای دستگاه توسط کارشناسان به دفتر مرکزی نیوان مد داده می شود تا روند کار لیزر تایید شود .

پس از این تاییدها گارانتی لیزر تیتانیوم شما فعال شده و از این پس جای هیچگونه نگرانی‌ای بابت دستگاه خود ندارید و با خیال راحت می توانید اقدام به لیزر کردن موهای زائد مراجعه کنندگان خود کنید .