RF Cavitation لاغری و جوانسازی با استفاده از دستگاه

RF Cavitation لاغری و جوانسازی با استفاده از دستگاه

برای خیلی از افرد پیش آمده است که از اندام خود ناراضی باشند و از دیدن اندام خود در آینه و حضور در جامعه ابراز نارضایتی داشته باشند. اینگونه افراد گاها به رژیم های خیلی سخت و ورزش های سنگین روی می آورند که ممکن است در طولانی مدت به خودشان صدمه بزنند.از طرفی روی آوردن به عمل های جراحی و انجام کار های لاغری تهاجمی انتخاب سخت و دشواری است که عوارض بسیاری به دنبال دارد. حال سوال پیش می آید که در این مواقع باید چه کاری انجام داد؟

در جواب این سوال باید فرمود که امروزه با استفاده از دستگاه های لاغری موجود می توان به صورت موضعی اندام مد نظر خود را لاغر کرده و به اندام دلخواه خود رسید. دستگاه آر اف کویتیشن یکی از دستگاه های لاغری موجود در امر لاغری موضعی می باشد که با آمار بالای رضایت زیباجویان همراه است، در ادامه به معرفی این دستگاه و متد لاغری موضعی توسط این دستگاه را توضیح خواهیم داد.

 

دستگاه آر اف کویتیشن

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن با استفاده از امواج آر اف موجب لاغری موضعی در بافت مدنظر زیباجو می شود.این دستگاه با استفاده از امواج التراسوند بصورت غیر تهاجمی باعث کاهش وزن و کاهش چربی های بدن می شود. در این متد امواج التراسوند باعث شکسته شدن چربی های بافت مدنظر و تبدیل آن ها به اسید های چرب مایع می شود که بدن آن ها را بعنوان مواد زائد از بدن دفع میکند.

نتایجی که پس از استفاده از این دستگاه حاصل می شود در افراد، متفاوت است ولی نتیجه کلی نشان می دهد که افراد از کاهش وزن غیر تهاجمی در مدت زمان کوتاه بسیار خرسند هستند.مدت زمان استفاده از این دستگاه معمولا 30 دقیقه می باشد و نتایج حاصل از استفاده از این متد از جلسه دوم به بعد قابل مشاهده است.

 

روش لاغری با دستگاه آر ارف کویتیشن

امواج التراسوند با طول موج بالا امواج را با سرعت بسیار بالا به سلول های چربی برخورد کرده و در بین سلول های چربی بدن حباب هایی را ایجاد کرده است.حباب ها تا مقدار مشخصی رشد کرده و سپس منفجر می شود پس از انفجار، در سلول های چربی تری گلیسیرید به اسیدهای چرب مایع تبدیل می شوند و در بدن تحت عنوان مواد زائد دفع می شوند.

 

هندپیس های دستگاه آر اف کویتیشن

هندپیس کویتیشن

این هندپیس بوسیله امواج التراسوند و عمل لرزش باعث شکسته شدن سلول های چربی بدن می شود.از این هندپیس برای لاغری موضعی در شکم، ران، کمر، ساق و بازو استفاده می شود.

هندپیس وکیوم

از این هندپیس برای جلوگیری از انباشته شدن سلول های چربی شکسته شده در یک قسمت استفاده می شود و به این وسیله باعث حرکت چربی های شکسته شده برای دفع از بدن می شود

هندپیس آر اف

این هندپیس به منتشر کردن موج آراف در بافت مدنظر باعث لیفت و کلاژنسازی در پوست بافت مدنظر می شود و پس از شکسته شدن چربی و کاهش وزن از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری میکند.

 

مزایای استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن

روشی غیر تهاجمی

مشهود بودن کاهش وزن از جلسه دوم به بعد

لیفت پوست صورت و بدن

قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن

کاهش سلول های چربی انباشته شده در بدن

مراقبت های قبل و بعد دستگاه آر اف کویتیشن

 

نکته آخر

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم نتیجه میگیریم استفاده از دستگاه های لاغری به جای عمل های جراحی بسیار به صرفه تر و بهتری است چرا که عوارضی مانند جای بخیه و دردناک بودن پروسه لاغری و هزینه ی بالا و همچنین دوران نقاهت طولانی ندارد.