گارانتی دستگاه هایفو

گارانتی دستگاه هایفو

گارانتی دستگاه هایفو 

اگر به دنبال خرید دستگاه هایفو برای کلینیک زیبایی خود هستید به شما تبریک می گوییم زیرا می توانید با تجهیز کردن خدمات جوانسازی خود با دستگاه هایفو هم خدمات بسیار عالی و اثربخشی را به مراجعه کنندگان خود ارائه بدهید و همینطور اعتبار کلینیک خود را دو چندان کنید و صد البته شاهد افزایش درآمدزایی خود باشید .

اما به هنگام خرید این دستگاه باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید تا علاوه بر خریدی مطمعن و با کیفیت از خدمات پس از فروش نیز خیالتان راحت باشد تا بعد از خرید هیچگونه نگرانی ای نداشته باشید و فقط به درآمدزایی و افزایش مراجعه کنندگانتان فکر کنید .

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی است که از  آن دستگاه خریداری می کنید . متاسفانه بسیاری از شرکت ها با روش های مختلفی دستگاه را به فروش می رسانند در شرایطی که حتی هیچگونه اطلاعاتی درباره دستگاه ندارند .

بسیاری از شرکت هایی که تجهیزات پزشکی در حوزه پوست و زیبایی را به فروش می رسانند حتی دستگاه را از نزدیک ندیده اند چه به رسد به گارانتی کردن دستگاه . در شرایطی که اتفاقا گارانتی دستگاه هایفو یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت فروشنده باید به شما ارائه بدهد .

اما خب همانطور که گفته شد بسیاری از افراد و شرکت ها بدون در نظر گرفتن گارانتی و خدمات دستگاه هایفو آن را به فروش می رسانند که این یک ریسک بزرگ است به این علت که اگر دستگاه گارانتی نداشته باشد اولا باید به کیفیت و طول عمر دستگاه شک کرد زیرا شرکت واردکننده ای که از دستگاه هاش مطمعن باشد حتما آن را گارانتی می کند و دوما بعد از خرید اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاید شما باید برای تعمیر دستگاه هایفو خود به جاهای مختلفی مراجعه کنید که معمولا هیچکس این کار را نمی کند .

اما شرکت نیوان مد متشکل از تیمی فوق حرفه ای که علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربه چندین سال کار کردن در فیلد تعمیر تجهیزات پزشکی و زیبایی را دارد اقدام به ارائه گارانتی دستگاه هایفو برای شرکت ها کرده است که این هم برای کلینیک داران و همینطور برای شرکت های واردکننده هایفو فوق العاده است .

نیوان مد با بررسی اولیه دستگاه ها و گرفتن آزمایش ها و تست های مختلف بالینی و فنی اولا از کیفیت دستگاه مورد تست مطمعن می شود و در شرایطی که دستگاه نتواند تاییدیه های نیوان را بگیرد گارانتی نمی شود .

در مرحله بعد ارائه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باعث می شود تا کلینیک داران عزیز و پزشکان خیالشان از بابت دستگاه راحت باشد و بدانند که اولا دستگاه با کیفیتی است و مشکلی برایش به سادگی به وجود نمیاید و دوما اگر کوچک ترین مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید فقط کافیست با کارشناسان فنی نیوان مد تماس بگیرد تا در کوتاه ترین زمان اقدام به تعمیر دستگاه هایفو شما کنند .

لازم به ذکر است که تیم نیوان مد متشکل از فارغ الحصیلان رشته های مهندسی پزشکی , الکترونیک و اپتیک هستند که چندین سال است که در این حرفه فعالیت دارند و هر کدام دارای تخصص خاصی هستند که باعث می شود تا تعمیرات تجهیزات پزشکی مختلف را به بهترین نحو انجام دهند .

 

چرا گارانتی دستگاه هایفو را باید به ما بسپارید ؟

چندین و چند سال تجربه تعمیرات و شناخت دقیق تجهیزات پزشکی در حوزه پوست و زیبایی مانند لیزر موهای زائد و هایفو توسط تیم نیوان مد باعث شده تا شرکت های مختلفی به ما اعتماد کنند و گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات خود را به ما بسپارند و بدون ذره ای نگرانی درباره تعمیرات و گارانتی دستگاه های خود آن ها را به فروش برسانند .

همینطور انبار قطعات شرکت نیوان مد همواره پر است از قطعات یدکی و آی سی های پروگرم شده که باعث می شود هر دستگاهی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد بسیار سریع این اتفاق بیفتد و جالب این است که بدانید همه ی قطعات دستگاه های مختلف در این انبار موجود می باشد .

همینطور تعمیر دستگاه های پزشکی و زیبایی نیاز به ابزار بسیار خاص و دقیقی دارد که در ایران انگشت شمار هستند اما هر آنچه که مورد نیاز است در واحد های فنی شرکت نیوان مد موجود است که سبب می شود تعمیرات تجهیزات بسیار سریع و با دقت و با کیفیت انجام شود .

 

نمایندگی گارانتی دستگاه هایفو در استان ها :

یکی از دلایلی که اکثر شرکت ها گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات خود را به نیوان مد می سپارند نمایندگی های استانی تعمیرات می باشد. تقریبا ما در تمامی مراکز استان ها نمایندگی داریم که البته همه ی آن ها توسط مدرسین و متخصصین خود نیوان آموزش فنی و تعمیر دیده اند و بعد از گذراندن امتحان و گرفتن نمره قبولی در آن موفق به گرفتن نمایندگی گارانتی دستگاه هایفو در استان ها شده اند .

خب این نمایندگی ها به شما کمک می کنند تا اگر برای دستگاه هایفو شما مشکلی پیش آمد خیلی سریع به نمایندگی های ما در استان خودتان مراجعه کنید و تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارید .

البته نکته حائز اهمیت این است که به هنگام تعمیر دستگاه شما اپراتوری به طور مستقیم با کارشناسان زبده در دفتر مرکزی در ارتباط هستند تا گارانتی دستگاه هایفو به نحو احنست انجام شود و همینطور بعد از مونتاژ دستگاه تست های دستگاه زیر نظر کارشناسان فنی نیوان انجام می شود .

نمایندگی ها نیز مانند دفتر مرکزی دارای انبار قطعات یدکی همه ی دستگاه مانند هایفو هستند تا اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه ای داشت فورا این اتفاق بیفتد و انبار نمایندگی ها توسط انبار اصلی پشتیبانی می شوند و پس از درخواست اپراتور نمایندگی ها در صورت کاهش تعداد قطعات فورا برای آن ها ارسال خواهد شد .

 

 

سرویس دوره ای دستگاه هایفو :

یکی از مهمترین نکات برای اینکه دستگاه هایفو کیفیت خود را از دست ندهد و طول عمر بیشتری داشته باشد سرویس دوره ای دستگاه توسط کارشناسان فنی است که باعث می شود ایراد های شما در نگه داری مشخص شود و علاوه بر گرفتن تست های دوره ای به شما نحوه درست نگه داری از تجهیزات را آموزش بدهند تا بتوانید طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید و بتوانید بیشتر از دستگاه استفاده کنید .

گارانتی دستگاه هایفو شامل سرویس های دوره برای دستگاه می شود که تقریبا هر سه ماه انجام می شود و هربار که دستگاه توسط کارشناسان چک می شود داخل دفترچه دستگاه شما ثبت می شود و همینطور به صورت اتوماسیون در سیستم نیوان مد ثبت می شود تا اگر زمان تعویض مصرفی های دستگاه رسیده باشد نیز به شما اطلاع داده شود .

این سیستم فوق العاده گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده اکثر شرکت های تجهیزات پزشکی از ما بخواهند تا دستگاه های آن ها را تحت گارانتی خود در بیاوریم که با این شرایط کلینیک داران عزیز نیز نگرانی ای از بابت خرابی دستگاه های خود ندارند زیرا کی دانند که نیوان مد حواسش به اثربخشی و سلامت دستگاهشان هست .

 

نصب و راه اندازی دستگاه هایفو :

زمانی که دستگاهی تحت گارانتی نیوان مد باشد به هنگام تحویل توسط کارشناسان فنی آورده می شود و تمامی مراحل نصب و راه اندازی کاملا حرفه ای و با تایید دفتر مرکز صورت می پذیرد تا هیچگونه اسیبی به دستگاه هنگام نصب نرسد . متاسفانه بسیاری شرکت ها دستگاه را فقط برای شما ارسال می کنند که باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود .

اما تیم نیوان مد زمانی که برای نصب دستگاه هایفو خدمت شما می رسند اولا با بررسی شرایط محیط و سیستم برق رسانی کلینیک شما مطمعن می شوند که هیچگونه اتصالی برای دستگاه به وجود نخواهد آمد و سیستم برق رسانی کلینیک در حالت سیف و امن به سر می برد که باعث می شود تا برای دستگاه مشکلی پیش نیاید .

همینطور آموزش های لازم فنی و مراقبت از دستگاه به شما داده می شود تا در زمان استفاده از دستگاه این نکات را رعایت کنید تا بهترین کیفیت را از دستگاه بگیرید و همینطور طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا کند و بتوانید برای مدت طولانی تر از دستگاه استفاده کنید زیرا که گارانتی دستگاه هایفو برای شما فعال شده است .