دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم

 

لیزر تیتانیوم

در دنیای مدرن امروزی شاهد روند رو به جلو و پیشرفت روز افزون فناوری و تجهیزات در زمینه‌های مختلف هستیم. یکی از این تجهیزات دستگاه لیزر موهای زائد است، قطعاً ممکن است تا به حال راجع به آن شنیده باشید. عده‌ای از این فناوری به عنوان یک معجزه یاد می‌کنند و برخی دیگر هیچ مزیتی در انجام این کار نمی بینند و بعضی افراد هم از لیزر و عارضه های پس از آن می ترسند. در هر حال با چیزی روبه‌رو هستیم که به سبب آن حتی بریدن آهن و سنگ نیز مقدور خواهد بود. اکنون اگر شما آشناییت کافی با لیزر ندارید و بر این باورید که بی‌تاثیر است، یا پیش از این تجربه خوشایندی نداشته اید، این مقاله برای آشنایی شما با یکی از بهترین، کارآمدترین و ایمن ترین دستگاه های لیزر موی زائد است؛ در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

در خصوص معرفی و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید گفت، لیزر تیتانیوم بهترین، خوش قیمت ترین و در عین حال پرفروشترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد در ایران است. سالانه با جدیدترین روش های روز دنیا در سخت افزار و نرم افزار به روز رسانی و وارد بازار می‌شود. این دستگاه در میان دستگاه های هم رده خود دارای بهترین کارکرد و بازدهی است.

خصوصیات برجسته دستگاه لیزر تیتانیوم

در ادامه معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم به بیان خصوصیات ویژه این دستگاه می پردازیم:

دارای طول موج های مختلف: دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج مختلف به نام‌های الکساندرایت، دایود و اندیاگ است. هر کدام به ترتیب دارای طول موج های ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتری اند؛ که با نفوذ به لایه های عمیق پوست به سهولت باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می شوند.

اولین طول موج استفاده شده در این دستگاه، الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر است؛ که جهت نابود سازی موهای زائد افراد روشن پوست طراحی شده است. دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر، از جمله طول موج های به کار رفته در دستگاه لیزر تیتانیوم است. کارایی این طول موج محو نمودن ریشه موهاست؛ که برای افراد تیره پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرتمند ترین طول موج طراحی شده در این دستگاه اندیاگ با قدرت ۱۰۶۴ نانومتر است. این موج جذب لایه‌های زیرین پوست شده و با داشتن سرعت زیاد در نفوذ پذیری، فولیکول‌های پوست را مورد حمله قرار می دهد.

دربردارنده سیستم خنک کننده: ویژگی دیگر دستگاه تیتانیوم وجود یک سیستم خنک کننده ICE Plus است.

 

وجود این آپشن احتمال سوختگی و هرگونه ناراحتی، درد و التهابات پوستی را کاهش می دهد. در راستای عملکرد این سیستم باید بیان کرد، اشعه های لیزر غالباً با تولید جریان هوای داغ بر روی پوست موجب احساس درد و عدم رضایت افراد می شوند. در جهت کنترل این نقص سیستم خنک کننده تعبیه شده بر روی دستگاه لیزر تیتانیوم، دمای هندپیس را تنظیم و به مهار این درد می پردازد. این سیستم، با خنک نگه داشتن پوست و به حداقل رساندن هوای گرم، نه تنها در عملکرد بی‌مانند لیزر مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه در نابودسازی موهای زائد بدن موثر تر است.

مجهز به دو هندپیس قوی: دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ۲ هندپیس قدرتمند است. به طور کلی باید گفت، لیزرهای دارای دو هندپیس نسبت به لیزرهای تک  هندپیسی سرعت عمل بالاتری دارند. این هندپیس ها موجب سهولت در دسترسی به نقاط مختلف بدن، از جمله لایه‌های گوش می‌شود؛ و در سرعت بخشیدن به روند درمان موثرند. به همین سبب در مقابل سایر روش ها، در این روش تعداد جلسات مورد نیاز برای نابودی موهای زائد بسیار کمتر است.

تعبیه شده با اسپات سایز بزرگ: اسپات سایز بزرگ تعبیه شده در دستگاه لیزر تیتانیوم، از دیگر آپشن های این دستگاه در راستای افزایش سرعت روند درمان است. این آپشن با پوشش محدوده ای به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتیمتر، موجبات کاهش ۴۰ درصدی طول دوره درمان را فراهم می آورد.

مزایا و شیوه کارکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

 در این بخش از مقاله جهت راهنمای خرید لیزر تیتانیوم در رابطه با مزیت های دستگاه لیزر تیتانیوم و شیوه کارکرد آن صحبت خواهیم کرد. این دستگاه با ارائه یک راهبرد تجاری محور و مقرون به صرفه، راهکاری نو، منحصر به فرد و مبنی بر یک نتیجه مطلوب را در دنیای حذف موهای زائد به وجود آورده است. افزون بر این با مبلغی که شما جهت خرید دستگاه می‌پردازید، نمی‌توان هیچ یک از دستگاه های موجود دیگر را، با این میزان از کارایی خریداری کرد. در کل لیزر تیتانیوم بهترین اثر بخشی را در این رنج از قیمت ارائه می نماید.

از جمله مزایای دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کاهش درد، سوزش، کبودی، خارش و قرمزی پوست؛ به واسطه وجود سیستم ICE Plus

·         تسریع روند درمان، به سبب به کارگیری دو هندپیس قدرتمند و اثبات سایز بزرگ

·         قابل استفاده برای تمامی پوست ها با کیفیت بالا

·        مناسب استفاده برای نواحی مختلف بدن

·         نابودی قطعی فولیکول های مو

 

خرید لیزر تیتانیوم

در ادامه برای توضیح شیوه عملکرد دستگاه باید گفت، با حرکت دادن دستگاه لیزر تیتانیوم بر روی نواحی مورد نظر بدن، هوای به نسبت گرمی روی پوست ایجاد می شود. در این هنگام سیستم خنک کننده دستگاه، با تولید باد خنک در متعادل ساختن این هوا تاثیر قابل توجهی دارد. در واقع موهای زائد بدن هنگامی نابود خواهند شد که، پالس‌های نیروی لیزر به ریشه مو نفوذ کنند.

 انرژی ناشی از سه طول موج لیزر، جذب فولیکول های پوست شده و با نابود سازی آنها باعث جلوگیری از رشد مجدد مو میشود. در پایان این بخش باید افزود، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای توان های خروجی ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ واتی است؛ که بهترین عملکرد دستگاه در نوع ۱۶۰۰ وات آن می باشد.

مقدار اثرگذاری دستگاه لیزر تیتانیوم

ترکیب طول موج های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در دستگاه لیزر تیتانیوم، سبب نفوذ عمیق به ریشه موها و نابودسازی بیش از ۸۵ درصد آنها می شود. علاوه بر این، در این روش موهای به اصطلاح زیر پوستی نیز به خوبی از بین می روند. پزشکان پوست و مو اکثراً بر این باورند، تلفیق سه طول موج نامبرده بهترین کارایی را در راستای مبارزه با موهای زائد نسبت به دیگر دستگاه ها نمایش می‌دهد.

البته باید اظهار کرد، عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ارتباطی مستقیم با رنگ پوست افراد است. به طبع افراد تیره پوست دارای موهای ضخیم تری نسبت به سایر افراد هستند. استفاده از دستگاه تیتانیوم و همچنین چندین جلسه درمان، نوید دهنده کسب نتایج رضایت بخشی است.

لازم به یادآوری است که، هیچ یک از دستگاه های لیزر توانمندی نابودسازی صد درصد موهای زائد را ندارند. اما می توان با اطمینان و اعتماد گفت، دستگاه لیزر تیتانیوم در میان سایر دستگاه های موجود، در ریشه کن کردن موهای زائد موفقیت اجرایی بالایی را کسب کرده است.

تفاوت نسبت به سایر دستگاه‌ها

اندازه نقطه پرتو لیزر:  اکثر لیزرها  دارای نقطه پرتو کوچکی هستند، اما دستگاه لیزر تیتانیوم با در بر داشتن قطر تابش بزرگ، به میزان ۴ سانتی‌متر و پوشش طیف وسیعی از پوست درمان را آسان‌تر می کند. تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با دیگر دستگاه‌ها، از جمله  پلاتینیوم دقیقا در اندازه نقطه پرتو آنهاست.

طول عمر زیاد باتری: دستگاه های لیزر بنابر نوع تکنولوژی به کار گرفته شده، از نظر مدت زمان ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. دستگاه لیزر تیتانیوم از آن دست محصولاتی است، که طول عمر بالا و عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خود دارد.

 

طول موج و فرکانس های قدرتمند: اساسی ترین تفاوت دستگاه های لیزر به طول موج و فرکانس آنها مربوط است. بعضی از لیزر ها با داشتن طول موج بسیار ضعیف، توانایی نابودی موهای زائد را ندارد؛ و موجب نارضایتی های دنباله‌دار افراد می شوند. اما دستگاه لیزر تیتانیوم با برخورداری از فرکانس بالا و طول موج های قوی، قطعاً یک روش تضمینی و مورد اطمینان جهت رفع موهای زائد به حساب می آید.

 

پاسخ به یک سوال پیرامون دستگاه لیزر تیتانیوم

آیا میتوان از ایمنی و بی خطر بودن روش دستگاه لیزر تیتانیوم اطمینان داشت؟

 با نگاهی به کارایی فوق العاده دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان بیان کرد، یک روش ایمن و بی خطر است. نابودی موهای زائد بدن، با به کارگیری این دستگاه عوارض جانبی خاصی به دنبال ندارد؛ و مراجع پس از پایان طول درمان هیچگونه التهابات پوستی یا علائم خاصی را مشاهده نخواهد کرد.

اما برخی از مواقع ممکن است فردی دارای پوست حساسی باشد، و در نقطه تحت درمان شاهد وجود مقداری التهاب و قرمزی باشد، این مورد پس از گذشت ۳۰ دقیقه به طور کامل از بین رفته و جای هیچ گونه نگرانی را باقی نمی گذارد. در آخر باید گفت، تاکنون متخصصان زیبایی، عارضه‌ ی خاصی در مورد این روش توسط بیماران به ثبت نرسانده اند.

 

قیمت و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با توجه به اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم دارای کارکرد برجسته ای است، در مقایسه با سایر لیزر ها از قیمت مناسبی برخوردار است. خرید این دستگاه از هر لحاظی برای کلینیک های زیبایی مقرون به صرفه است. هم اکنون این دستگاه با توجه به تغییرات همیشگی نوسانات بازار، قیمت ثابتی ندارد؛ و از آنجایی که دستگاه لیزر تیتانیوم از دیگر کشورها به ایران وارد می شود، قیمت آن بنا بر نرخ دلار مشخص خواهد شد. سرانجام کاهش یا افزایش دلار بر هزینه نهایی دستگاه لیزر تیتانیوم بدون تاثیر نخواهد بود. قیمت این دستگاه در ایران به پارامترهای مختلف دیگری نیز وابسته است؛ که از مهمترین آنها می توان به کیفیت ساخت و قطعات داخلی و شکل ظاهری آن اشاره کرد.

 

در پایان این مقاله جهت راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، هلدینگ معتبر سینوهه را به شما معرفی می نماییم. این شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی در حوزه پوست و زیبایی فعالیت دارد؛ و به عرضه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات از معروفترین برندهای جهان اقدام نموده. از جمله تجهیزات شرکت سینوهه می‌توان، به دستگاه لیزر، دستگاه‌های جوانسازی مانند هایفو و... اشاره  نمود.

در این شرکت سرلوحه و هدف اساسی رویکرد مشتری مداری است، که منجر به ارائه تجهیزات با کیفیت همراه با بهترین خدمات است.

 

 در همین راستا نیوانمد یک وبسایت پشتیبانی پس از فروش برای دستگاه های لیزر و زیبایی است. این وب سایت تحت نظارت هلدینگ سینوهه می باشد، و عهده‌دار مواردی مانند تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم، دیگر لیزرهای موهای زائد و تعمیر همه محصولات هلدینگ سینوهه است.