زیبایی و جوانسازی با RF FRACTIONAL

زیبایی و جوانسازی با RF FRACTIONAL

زیبایی و جوانسازی با RF Fractional

زمانی که برای درمان پوست خود به مراکز زیبایی پوست مراجعه میکنیم بیوتی تراپیست ها متد های مختلفی را برای درمان و یا جوانسازی به ما معرفی میکنند که یکی از این متد ها درمان و جوانسازی با آر اف فرکشنال می باشد.

داشتن پوستی صاف و عاری از چین و چروک و لک برای هر فردی بسیار ایده آل است و هرکس به دنبال راهی بهتر و با بازدهی سریع تر در این راه می باشد.از روش آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست آسیب دیده استفاده میشود.در این روش با استفاده از سوزن های کوچک در سری دستگاه یک آسیب کنترل شده برروی پوست ایجاد میکند و تا عمق 4 میلیمتری پوست نفوذ میکند سپس با استفاده از امواج RF در عمق پوست سلول هارا تحریک به کلاژن سازی و بازسازی میکند. سطحی ترین لایه ی پوست اپیدرم نام دارد که سلول های مرده پوست روی آن قرار میگیرند.لایه زیرین اپیدرم، درم نام دارد که با استفاده از موج RF دستگاه در این لایه باعث افزایش کلاژن سازی میشود.

با افزایش سن میزان کلاژن سازی بدن کاهش می یابد و باعث افزایش چین و چروک میشود.با استفاده از این دستگاه میتوان جوانسازی را برای افرادی با سن بالا رقم زد.همچنین در افرادی که دارای جای زخم بر روی پوست خود هستند و موجب آزار آنها شده است میتوانند با استفاده از این دستگاه میزان جای زخم را کاهش و حتی محو کنند.

 

کاربرد های RF FRACTIONAL

دستگاه آر اف در زمینه پوست و زیبایی کاربرد های بسیاری دارد که در ادامه آن ها را نام میبریم.

 

لیفتینگ پوست صورت و کاهش چین و چروک

با تحریک سلول های لایه درم با استفاده از موج  RF  و آسیب کنترل شده وارد شده به پوست میتوان پوستی درخشان و محکم داشت و میتوان در افرادی که با مشکل افتادگی پلک روبرو هستند با این دستگاه بدون انجام عمل جراحی، افتادگی را درمان کرد.

لیفتینگ غبغب

با استفاده از این دستگاه میتوان پوست غبغب را که حالت شلی و افتادگی گرفته است را لیفت کرده و سفت کرد.

لیفتینگ پوست گردن

همانطور که در موارد بالا قید شده است میتوان پوست ناحیه گردن را سفت کرده و باعث افزایش اعتماد به نفس در زیباجو شود.

از بین بردن جای زخم و اسکار

افرادی که به هر دلیلی جای زخم و یا اسکاری در بدن آن ها مانده است و تصویری نازیبا به جای گذاشته است میتوانند با استفاده از این دستگاه در طی یک جلسه برای زخم های کوچک و جدید و یا جلسات بیشتر برای زخم های بزرگ و قدیمی از این دستگاه بهره ببرند.

از بین بردن منافذ باز پوست

زیباجویان در هر سنی برای داشتن پوستی شفاف و به دور از هرگونه منافذ باز میتوانند با استفاده از این دستگاه استفاده کرده تا بافت پوست خود را بازسازی کنند و پوستی یکدست داشته باشند.چرا که منافذ باز پوست باعث افزایش چربی پوست و در نتیجه باعث افزایش جوش و آکنه میشود.

از بین بردن ترک های بارداری و استریا

بانوان باردار و همچنین زیباجویانی که بر اثر کاهش و افزایش وزن، پوست شان دچار ترک و استریا شده است با استفاده از این دستگاه میتوانند ظاهری زیبا به پوست خود ببخشند.

روشن کردن پوست

به وسیله افزایش کلاژن سازی و بازسازی سلول های پوست میتوان سلول های جدید  را جایگزین سلول های قدیمی کرد و باعث روشن سازی رنگ پوست شد.

 

آر اف فرکشنال و هایفو

در برخی از مدل های دستگاه هایفو ممکن است هندپیس و قابلیت انجام خدمات آر اف فرکشنال بصورت یک مزیت مضاف بر دستگاه هایفو وجود داشته باشد. آر اف فرکشنال و سیستم کاری دستگاه هایفو با هم متفاوت هستند و بسته به این که متخصص چه روشی را برای شما مناسب میداند میتوانید از هر یک از این دو خدمات استفاده کنید.

در مقاله ای جدا بصورت کامل در رابطه با تفاوت آر اف فرکشنال و هایفو توضیح خواهیم داد.

 

سخن آخر

مشاوره برای انجام تمامی خدمات زیبایی باید توسط متخصصان زیبایی صورت بگیرد چرا که انتخاب نوع خدمات توسط خود زیباجو عوارضی را به دنبال دارد.انتخاب خدمات توسط بیمار می تواند منجر به انجام خدمات غیر ضروری و نامناسب برای پوست زیباجو شود.