دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی

 

دستگاه هایفوتراپی

افرادی که به دنبال جوانسازی و کلاژن سازی و لیفت و کشیدگی پوست هستند هر روز بیشتر از دیروز می شوند و کلینیک ها و مراکز زیبایی که این خدمات را ارائه می دهند می توانند از این خدمات درآمدزایی بسیار مناسبی داشته باشند .

در این بین متد های مختلف پزشکی وجود دارند که به جوانسازی افرادی که پوستشان از حالت جوانی خارج شده است کمک می کنند و یا از پیری زودرس جلوگیری می کنند .

دستگاه هایفوتراپی یکی از قوی ترین و بهترین و در عین حال اثربخش ترین و صد البته کم عوارض ترین روش هایی است که امروزه در کلینیک های زیبایی برای جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد .

البته که روش های دیگری نیز برای ارائه خدمات جوانسازی وجود دارد اما کمتر دستگاه و متدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا همزمان با جوانسازی و کلاژن سازی بحث لیفت و کشیدگی و درمان افتادگی پوست را نیز داشته باشید .

دستگاه هایفوتراپی با توجه به مکانیزم اثر فوق العاده ای که دارد با استفاده از امواج متمرکز اولتراسوند یا همان فراصوت با نفوذ به عمق های دلخواه ما باعث تخریب کنترل شده می شود که در نتیجه شاهد افزایش سطح ایمنی بدن و بالا رفتن سطح کلاژن سازی هستیم .

هایفو با استفاده از کارتریج هایی که در عمق های مختلف هستند باعث می شود امواج متمرکز اولتراسوند در عمق های دلخواهی مانند  1.5 و 3 و 4.5 میلی متر برای جوانسازی پوست صورت و همینطور 6 و 9 و 13 میلی متر برای لاغری و بدن مورد استفاده قرار بگیرند .

انواع دستگاه هایفو وجود دارد که تفاوت ها در اثربخشی و سرعت اپراتوری می باشد که باعث می شود تا قیمت های مختلفی را نیز داشته باشند البته که شرکت ما انواع مختلف این دستگاه را با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و در عین حال با آموزش تخصصی تئوری و عملی ارائه می دهد .

همانطور که می دانید هایفو اختصار جمله امواج متمرکز اولتراسوند می باشد که این امواج مکانیکی توسط یک پیزوالکتریک مقعر متمرکز می شوند که فاصله کانونی پیزو الکتریک مقعر ما عمقی است که امواج فراصوت در آن رها می شوند .

با بالا رفتن درخواست های عموم مردم برای پیدا کردن راهی برای لیفت آنی و کشیدگی پوست محققان دست به کار شدند و امواج هایفو که قبل تر برای درمان در حوزه های پزشکی مانند درمان سرطان و نابود کردن تومور استفاده میشدند را برای درمان های زیبایی استفاده کردند .

حالا اگر کسی در کلینیک یا مرکز زیبایی به دنبال لیفت پوست و جوانسازی پوست خود باشد قطعا اسم هایفوتراپی را می آورد و از شما به عنوان کلینیک دار یا پزشک می خواهد تا برای او هایفو کنید .

 

دستگاه هایفوتراپی

 

خرید دستگاه هایفو :

اگر به دنبال خرید دستگاه هایفوتراپی هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران تخصصی و مهندسان پزشکی مجموعه نیوان مد تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید تا بهترین دستگاه را نسبت به آنچه که شما می خواهید و شرایط شما ایجاب می کند به شما معرفی کنند .

نکته حائز اهمیت در خرید هایفو از نیوان مد خدمات پس از فروش بینظیر ما است که در هر استان و شهری که باشید تحت پوشش گارانتی ما قرار می گیرید و اگر به هر دلیلی مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید فقط با یک تماس با نمایندگی نیوان مد در شهر خود می توانید آن مشکل را حل کنید .

از آن جایی که کلینیک های زیبایی و مراکزی که خدمات زیبایی ارائه می دهند با سلامت و زیبایی مردم سر و کار دارند بسیار مهم است که دستگاهی را انتخاب و خریداری کنند که حداکثر اثربخشی و حداقل آسیب و عوارض را داشته باشند .

و صد البته بسیار مهم است که اگر دستگاهی را از شرکتی تهیه و خریداری می کنید به شما آموزش کاملا تخصصی به صورت تئوری و عملی بدهد تا شما بتوانید بهترین نتیجه را از دستگاهی که خریداری کردید داشته باشید .

در همین راستا نیوان مد با فروش دستگاه هایفوتراپی یک پکیج آموزشی بسیار کامل که شامل بخش های مختلف شفاهی و تئوری و همینطور عملی روی مدل است را به شما اهدا می کند تا مطعمن باشد که اولا به سلامت و زیبایی پوست هموطنانمان آسیبی نرساند و دوما بالاترین اثربخشی و بیشترین نتیجه دهی را داشته باشد .

 

قیمت دستگاه هایفو :

از آن جایی که در بالا گفتیم که هایفوتراپی انواع دستگاه های متفاوتی دارد طبیعتا تنوع آن ها باعث می شود تا قیمت آن ها نیز تفاوت پیدا کند و خب دلیل این اختلاف قیمتی نیز کیفیت و اثربخشی و همینطور سرعت اپراتوری مدل های مختلف این دستگاه می باشد .

هایفو اولتراپی

هایفو اولترا3

هایفو سه بعدی

هایفو 4 بعدی

هایفو 7 بعدی

انواع دستگاه هایفوتراپی در ایران هستند که قیمت های آن ها نیز متفاوت است که همینطور که گفته شد دلیل این اختلاف قیمت تفاوت هایی در اثربخشی و سرعت آن هاست وگرنه ساختار و مکانیزم اثر همه ی این هایفو ها یکی می باشد .

این نیست که هرچقدر قیمت دستگاهی بالاتر باشد نشان دهنده بهتر بودن آن دستگاه است اما می توان این اطمینان را داشت که هرچقدر گران تر می شوند می توانند کمک بهتری به درمان مراجعه کننده کنند .

پس هرگز به دنبال خرید دستگاه هایفوتراپی گران نباشید و با پرسش و پاسخ و گرفتن مشاوره از تیم مشاوره ما بهترین دستگاه را برای خود انتخاب و خریداری کنید .

 

بهترین دستگاه هایفو کدام است ؟

دادن لقب بهترین هایفو به دستگاهی خاص شاید درست نباشد زیرا هر کدام دارای مزیت های خاص خود هستند به عنوان مثال هایفو 4 بعدی می تواند در 12 لاین را کنار یکدیگر شات بزند و هایفو کند که سرعت اپراتوری را بسیار بالا می برد .

اما هایفو 7 بعدی فقط 1 لاین را شات می زند و در عین حال که سرعت پایین تری دارد اما کیفیت و قدرت بیشتری دارد که منجر به نتیجه گیری بهتر می شود .

برای اطلاع از بهترین دستگاه هایفوتراپی با ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید .